NATIONALDAGEN OCH PONNY-DRESSYR

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna för har haft fullt upp med att förbereda mig inför tävlingen! Var i stallet redan kl. 6 i morse och gjorde i ordning både hästen, stallet och mig själv men vi var många i stallet så de var rätt lungt! Först var de LC:2. Gick rätt bra, förutom att hon inte gick på tygeln och gallopperna är så fy attans svåra! Men måste driva hela tiden, så de blev nåt avbrott och nån slarvig väg, annars gick de ganska bra!

Sen var de LB:1. Gick mkt bättre där än i LC:2. Hon kändes stadigare och jag kände mig lite lungnare. Ingen placering där heller, men känner mig ändå rätt nöjd. Ridskoleelev & ridskole ponny mot privatekipage. Så jag är nöjd! :)

Ha en fortsatt bra dag så kanske vi hörs ikväll!


FOTO: Emma Eriksson
Allmänt | |
Upp